luni, 18 februarie 2008

despre tine...


Tu, tu nu te ajuti, tu nu vrei sa treci mai departe, tot tu nu vrei sa fi singur, tu imi spui ca nu-ti place aia, si nici aia, si nici aialalta dar tot tu stii probabil ca minti, tu nu vrei sa minti dar te lasi dominat de celalalt tu, tu crezi ca nimic nu te va schimba dar tu nici macar nu observi de cate ori te-ai schimbat pana acum, tu zambesti tot timpul dar nici macar nu-ti dai seama ca ochii te tradeaza, tu intinzi o mana de ajutor oricui; dar de cele mai multe ori o intinzi pe cea stanga, tu nici nu iti dai seama ca tu visezi tot timpul.
Eu, eu inca sper ca tu poti singur sa te ajuti, eu cred ca tu vrei sa treci mai departe, eu stiu ca nu o sa fi singur, eu stiu ca nu-ti place aia, si nici aia, si nici aialalta, ca si mine dealtfel, si incerc sa cred ca tu nu minti, eu cred ca nu exista celalalt tu, eu nu vreau sa cred ca tu te-ai schimbat, eu cred in zambetul tau cu toate ca ochii te tradeaza, eu stiu ca iti place sa ajuti si vreau sa cred ca intinzi mana dreapta, mie imi place sa visez si cred ca este frumos ca tu visezi tot timpul.

2 comentarii:

Garfield spunea...

imi place stilul tau, e a doua oara cand trec pe la tine si se pare ca imi voi face un obicei :)
gandeste frumos...

Screeach spunea...

nice ... imi place mult ideea.